Bröllopstårtorna

2011-05-29 kl. 23:23:04 | Tårtor | Kommentarer (2)

Jag tänkte visa er bilder på bröllopstårtorna som jag gjorde i fredags. Hade tänkt lägga ut dom lite tidigare idag, men jag glömde hela tiden kameran där nere och så var det full rulle så jag hade ingen ro i kroppen, men nu så har jag tid så här kommer dom! :)





Okejdå jag hittade bara två bilder som dög :D Jag hade som sagt bara tagit kort på den sista tårtan eftersom att jag hade packat ner dom andra :) Jag hade egentligen tänkt ha lite fler blommor på tårtan, men som jag sa tidigare så är jag ganska nöjd över resultatet och jag tror att jag lyssnade rätt så bra på brudens önskemål :)


Kommentarer
Cissi

Tårtorna var jätte fina och underbart goda!

Jag har bilder när vi har ställt upp dom på ställningen jag kan skicka till dig sen.

Sen så får du ju ställningen som tack =)

Den finns här att hämta från och med i morgon eftermiddag. Om du inte har möjlighet att komma kan jag nog kika förbi med den någon gång nästa vecka.

/ Cecilia Widmark ;)

2011-05-30 / 10:46:26
susanne

Hej Lisa!

De ser jättefina ut....skulle vara roligt att se dem på ställningen ;)) Lycka till med husmåleriet!!

Kram Susanne (Saras mamma)

2011-06-04 / 22:10:41
URL: http://susannesgard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback