Godnatt

2011-05-23 kl. 11:56:52 | Allmänt | Kommentarer (1)

I natt så blev det bara två timmars sömn, kunde inte somna och så var jag rädd för att jag skulle försova mig och jag somnade. Tiden rusade iväg på bageriet och det var roligt som vanligt :) Började 03.00 i morse och slutade 11 och nu så ska jag sova lite så att jag orkar med mitt vanliga jobb ikväll (börjar 16.30). Ska vara på bageriet både onsdag och torsdag den här veckan och jag längtar som tusan!

Förra veckan så gjorde jag sammanlagt 16 tårtor så jag tänkte ta och visa hur tio av dom såg ut :)


Kommentarer
Therese & Co

Oj, vilken fin blogg du har! Jag fick en smakbit av tårtan du visar på bilden(eller en likadan ;)) JÄTTEGOD! Du har verkligen talang för bakeri! Blir både snyggt och gott! Kram Kusin Therese

2011-05-23 / 12:13:53
URL: http://domestictherese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback