Grattis Jonas!

2011-05-22 kl. 18:36:42 | Allmänt | Kommentarer (1)

Hela veckan har jag jobbat med att göra om toan nere och idag så var det dags att visa Jonas hur det blev (han fick det i present) :) Jag är jättenöjd och det blev han också, det blev mycket större och mycket mysigare :) Idag så har det varit massa folk här och ätit tårta och nu är jag helt slut. Väckarklockan ringer 01.30 så jag borde egentligen inte vara vaken nu, men det kommer snart främmande och då går det ju inte sova.. 

Så här såg det ut på toan förra veckan





och så här ser det ut på toan nu (minus tidningspappret på golvet såklart):)




 


Kommentarer
Therese & Co

Vilken makeover!! Jättesnygg tapet, gillar den skarpt. Kram kusin Therese

2011-05-23 / 12:15:47
URL: http://domestictherese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback