HEMMA!

2011-05-13 kl. 16:21:05 | Allmänt | Kommentarer (0)

Det har varit en lång dag idag men nu är jag hemma igen. Jag vill egentligen typ lägga mig och sova, men det går inte så därför så ska jag baka i väntan på att Jonas ska komma hem så att jag kan börja med middagen. Idag hade jag tänkt att vi skulle äta kassler och ris (jag har längtat efter det LÄNGE).

Imorgon så kommer några kusiner så jag försöker baka lite olika godsaker så att jag har nåt att bjuda på, sen så fyller ju Jonas år nästa helg och då kan det ju vara bra att ha lite gott i frysen.. Nu är det bäst att starta baket så att jag inte somnar där jag sitter.

Lägger ut bilder sen, det jag ska baka är något som jag aldrig testat förut men jag blev så sugen för det SER verkligen läckert ut..

Hoppas att alla får en trevlig fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback