Söndag!

2011-05-29 kl. 11:13:58 | Allmänt | Kommentarer (0)
Nu så är det söndag och morsdag så därför vill jag passa på att säga grattis till alla mammor! :) Vad vore världen utan er? Jag slutade jobba klockan åtta i morse och då jag kom hem så hade Jonas gjort kaffe, han väntade på Urban för att dom skulle till Nordmaling för att titta på nån bil. Moa och Sander stannade här hos mig och vi har varit en sväng till Burträsk och ätit glass och handlat lite och nu så väntar vi på pizzan som är i ugnen *mums* :)

Jag hade inte så mycket tid över till att blogga förra veckan, men den här veckan ska jag verkligen försöka ta mig tid.. I fredags så gjorde jag bröllopstårtor till Mats o Cissi om gifte sig igår (GRATTIS!) och jag ska alldeles strax lägga ut bilder på hur den såg ut, men först ska jag gå och ta in hunden som ogillar att bli blöt (det regnar och hon är ute) :)

Ha en fortsatt trevlig söndag och morsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback