Söndag

2011-05-15 kl. 13:38:48 | Allmänt | Kommentarer (0)
Igår så var vi på barnkalas och sen for vi till stan och åt middag och sen snurrade vi runt där ett tag och träffade lite folk. Klockan var ganska mycket då vi kom hem och jag tror att jag somnade vid två tiden. Idag så har jag hunnit med ganska mycket, har påbörjat mitt "göra-om-toan-nere-projekt" som ska vara klart om en vecka då Jonas fyller år :) Jag har länge funderat på att sätta igång med det och nu då jag har börjat så känns det riktigt skönt!

Jag har inte bakat nåt idag, men vi ska snart fara till stan och handla inför torsdag för jag har tio tårtor som ska göras tills dess så min vecka kommer att vara fullspäckad, jag är ledig nästa helg och det kommer verkligen att behövas! Jag ska jobba, fixa toan och göra tårtor.. Kommer att vara jobbigt under tiden men kul att se resultatet då det är klart!

Jag sa ju tidigare i veckan att jag hade funderat på att bara blogga här på den här bloggen och på min andra blogg så skrev jag att jag skulle flytta hit om det inte var någon som protesterade innan söndag (idag) och det är ingen som har protesterat så därför så blir det flytt hit. Kommer endast att använda den här bloggen så det blir en blogg om både bak och annat :) Hoppas att ni tycker att det är ok.

Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback