Tiden rusar iväg

2011-05-17 kl. 20:39:19 | Allmänt | Kommentarer (0)

Idag är det tisdag och imorgon är det onsdag och dagen efter det är det torsdag och det är på torsdag som allt ska vara klart. Jag skulle precis skriva att det är fullrulle kanelbulle och då kom jag på att jag måste hinna baka bullar också.. så förlåt men bloggen är inte prio ett just nu.. Mitt projekt på toan är i full gång nu och det går frammåt men kanske inte så fort, men så ville jag ju göra det själv (så mycket som jag kan) också.

Imorgon är jag ledig så då måste jag hinna till stan för att köpa tårtkartonger och grädde och sen så måste jag ju göra lite tårtor samtidigt som jag ska måla och sånt :D MEEEN det ska gå bra (det har jag bestämt). I väntan på att spacklet ska torka så började jag se en film och sy på symaskinen och snart är det torrt så jag ska nog försöka hinna se klart filmen så har jag slutfört nåt idag iallafall.

Orkar inte läsa igenom det jag har skrivit och eftersom att jag är lite halvsenil så kanske jag har upprepat mig på en del stället, men ni överlever nog ändå.

Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback