Tisdag!

2011-05-24 kl. 09:02:14 | Allmänt | Kommentarer (0)

Kom nyss hem från jobbet och eftersom att vädret inte är så där jättebra så tänkte jag passa på att göra lite matlådor så att det finns i frysen. Har massa falukorv och köttfärs, så det blir makaronlåda (med korv) och sen ryssröra och kanske nåt mer om det finns tid. Jag hade tänkt hålla mig vaken hela dagen så att jag kan göra en tidig kväll ikväll, väckarklockan kommer att ringa 02.30 på onsdagmorgon så då gäller det att ha hunnit sova innan dess :)

Borde baka lite också, men jag vet inte riktigt vad. Har som vanligt beslutsångest x 1000 och jag har massivs med nya kakor jag vill prova baka men jag kan helt enkelt inte bestämma mig för vad.. Kanske chocolate chip cookies med apelsinkrokant? Eller med vit och mörk choklad? Eller cupcakes med chokladbitar? Suck! Äsch! Jag sätter mig och googlar efter nåt gott och det första som jag hittar där jag har alla ingredienserna hemma får det bli, men först va det maten...

Jag ska kolla lite i arkivet för jag hittade en massa biler och recept som jag inte tror att jag har lagt ut, men jag ska kolla och om det är så att jag inte har lagt ut det så kommer det att komma under dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback