Vi har gjort det.. igen..

2011-05-24 kl. 20:46:19 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag vet inte varför, men varje gång jag och Jonas ska ta en liten powernap så blir det jättestor.. Efter maten så tänkte vi vila i 20 minuter och vi vaknar två och en halv timme senare.. Det blir så varje gång, men ändå så ska vi envisas med att ta en powernap.. Hur ska man göra för att 20 minuter ska bli 20 minuter och inte två timmar?

Nu ska vi iallafall gå och lägga oss igen. Det blir en tidig morgon för oss båda, Jonas har förmiddag och jag ska till bageriet så 02.30 ringer våra väckarklockor. Sita tittade konstigt på mig nu då jag sa att vi skulle gå och lägga oss och sova :)

Middagen var god, det blev "ryssröra" (eller vad man ska kalla det) och pitabröd. Minn ryssröra bestod av kina mix, köttfärs, lite grädde och massor med kryddor. Det ser inte så gott ut, men i pitabröd var det riktigt gott. Jag hade ingen redning hemma så jag kokade tills det blev tjockt så det tog ju ett tag men det gick bra ändå, jag hade ju massa tid över..





Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback