Det går inte så bra för mig..

2011-11-13 kl. 23:01:23 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag är fortfarande usel på att uppdatera bloggen, men jag sitter inte så mycket vid datorn så jag kan väl skylla på det. Idag så har det varit farsdag och det är dagar som denna som det känns extra hårt att våran pappa inte finns längre. Jag tände några ljus framför pappas kort och sen så satt jag och tittade på hans foto och försökte komma ihåg sista gången som vi pratade med varandra, det var inget bra samtal men det var det sista vi fick.. :( Saknar han varje dag och det är ganska svårt att förstå att det redan har gått 5 1/2 år sedan han dog.

Nu ska jag hoppa i säng och hoppas att jag får sova ordentligt inatt :) Jag ska verkligen försöka uppdatera bloggen oftare och lägga ut dom där bilderna som jag lovade att visa er (för typ två månader sedan, haha).

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback