Jag erkänner!

2011-11-29 kl. 11:23:52 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag är helt enkelt för lat för att orka gå upp till datorn och logga in på bloggen och skriva lite.. Men nu har jag gjort det iallafall :) Jag har en bulldeg på jäsning och sen så ska jag fara till stan och kolla på när Ellenore städar och sen så börjar jag min sista inskolningdag 16.50. Jag trivs välidgt bra med mitt nya jobb och jag hoppas att det kommer att gå bra att jobba ensam i helgen. Förra veckan så var jag tre svängar till luleå (två dagar tillsammans med en annan värdinna, men på fredagen fick jag jobba helt själv). Jag hade tre skrapsår och en bula efter min första dag som "ensam", men det är smällar man får ta. Igår var vi till haparanda och nu ikväll ska vi till Umeå :)

Hoppas att ni har en trevlig tisdag idag. Nu måste jag gå ner och baka ut min deg. :)

Ja, förresten så vet jag ju inte ens om jag har skrivit vad mitt nya jobb gr ut på? Jo, jag är bussvärdinna (eller cabinvärd som det egentligen heter) på linje 100 :)

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback