Jaaa!

2011-09-06 kl. 08:58:10 | Allmänt | Kommentarer (1)

Världens bästa Ylva hörde av sig igår och sa att dom har hittat ett datum då dom kan komma hit och hälsa på. Helgen v40 så kommer dom äntligen och jag längtar redan!

Sist jag skrev så skrev jag ju att det skulle vara full rulle hela helgen och jag hade rätt.. Jag var så slut på lördagkväll och jag tror att klockan va typ tio då jag la mig. I söndags så hade vi kräftskiva för Anne som har fyllt 40 år och det var mycket trevligt, jag hade gjort efterrätten och den blev mycket god (bilder kommer). Efter kräftskivan så hände det nåt, jag tror att det var bakabstinens eller nåt liknande för jag bakade två sorters muffins och så gjorde jag gaffelkakor och sen somnade jag nöjd och belåten :)

Ikväll ska jag och min älskling på bio och se Jägarna 2. Enda anledningen till att jag vill se den är att dom säger att den inte är lika brutal som första filmen (det är typ den värsta filmen jag sett) och dessutom så har jag massa filmer som jag vill se under hösten så då blir det ju bra om vi börjar med att se en film som Jonas har valt, hehe :)

Imorgon så blir det äntligen Umeå och The studio och eftersom att det blev lite ombokningar och så sånt så får jag inte med mig nån, det är ingen som kan/vill men jag kan lika gärna fara själv, det blev nog lika roligt iallafall :)

Nu ska jag vila lite men sen ska jag tömma min mobil på bilder så att ni får se allt smarrigt som jag bakade i söndags :)


Kommentarer
Sofia

Hej Kusin!

Vet du att jag önskar att du gör en egen flik här uppe i bloggen vid dom andra flikarna som det ska stå RECEPT på.Så smidigt att ha alla dina fina recept som du lägger ut här samlade =)

2011-09-06 / 20:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback