Onsdag

2011-09-28 kl. 13:48:53 | Allmänt | Kommentarer (0)

Idag så har jag inte gjort så mycket, jag gjorde köttfärssås och spaghetti till lunch sen så har jag tagit en promenad med Sita. Jag ska jobba övernattning i natt och sen har jag helg. Jag har inte jobbat på två veckor så det känns som att det är dags nu, huvudet får vänta tills imorgon. Jag ska ringa till vårdcentralen då jag slutar jobba för att jag har fortfarande huvudvärk trots att jag fick fyra sprutor i nacken så att jag skulle slappna av. Fick sova en natt utan mardrömmar och avbrott, men nu är det som vanligt igen..

I går så var jag till stan och storhandlade, det behövdes för det var nästan tomt i kylskåpet. Jag var på Ica Maxi i nästan två timmar och sen for jag hem och gjorde veckosallad. Dom hade så billiga ingredienser till vecksalladen så jag kunde inte låta bli :) 28 kr för grönsakerna som ska vara i salladen och sen så ska det ju var 1 dl olja, 0,75 dl vinäger och 0,5 dl socker. Billigt och gott!

Nu ska jag gå ner och packa arbetsväskan och sen ska jag lägga mig på soffan en stund :)

Imorgon ska jag uppdatera bloggen lite mer, jag ska lägga in lite bilder och recept på sånt som jag har bakat :)
Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback