Söndag

2011-09-18 kl. 23:22:20 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag är ledig en dag till och sen jobbar jag en övernattning och sen är jag ledig till fredag. Idag så har vi inte gjort så mycket, men det har varit trevligt ändå. Jag spelade bingolotto ikväll också, men jag vann ingenting som vanligt.. Tycker att det är min tur att vinna snart :)

Imorgon så ska jag och svärmor till Lövånger och köpa bröd och sen ska vi på varuhuset och sen ska vi äta lunch. Det kommer att bli en mycket trevlig dag. Sen så ska jag till stan och göra lite andra ärenden och sen hem för att göra middag till min kärlek :) Haha, det blev en låång lista för morgondagen så det är nog bäst att jag går och lägger mig så att jag orkar med dagen :)

Godnatt till er alla! Förresten, förlåt för att jag inte lagt ut dom där bilderna än, men firandet blev uppskjutet så därför har inte presenten hamnat hos sin rätte ägare än. Jag har faktiskt inte glömt bort det (för ovanlighetens skull).

Godnatt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback