Söndag!

2011-09-11 kl. 14:55:39 | Allmänt | Kommentarer (0)
Slutade jobba klockan åtta i morse och börjar om halv åtta imorgonbitti (7.30-16.30) och sen har jag övernattning (14.30-08.00) på tisdag/onsdag och sen har jag helg i typ 6 dagar :) Sitter och väntar på Jonas just nu, han ska duscha och göra sig klar och sen ska vi fara till stan med Dan och Anette och äta och sen ska vi handla lite så att vi klarar oss en vecka :)

Jag har fortfarande inte bestämt vilken bild jag ska välja, men det kommer väl så småningom.. Jag är helt slut så det är nog bäst att jag slutar skriva innan jag tröttar ut er ;)

Jag hade förresten tänkt baka lite nån dag i veckan (kanske redan ikväll) för det kliar verkligen i mina fingrar. Har hittat en superbra blogg med massa intressanta recept som jag måste testa..

Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback