The studio

2011-09-07 kl. 21:41:15 | Allmänt | Kommentarer (1)
Idag så har jag varit till Umeå och varit på The studio. Det var riktigt roligt, jag behövde bara sitta på ändan och dom sminkade mig och fixade håret. Det blev väldigt fina bilder så jag är nöjd med dagen. Det enda problemet för mig är att jag måste välja ut en bild som ska bli en canvastavla, men med min beslutsångest så kommer det säkert ta en månad innan jag har bestämt mig..

Tänkte visa några bilder iallfall :)















Det var en riktigt trevlig dag även om jag for dit ensam. Om ni får chansen att fara på The studio så GÖR DET! Det är en upplevelse som jag aldrig kommer att glömma.. :)


Kommentarer
fridah

ta med mig nån gång! ;) du blev jättefin! Gillar den svartvita extra mycket, skulle bli en fin canvas =)

2011-09-08 / 21:11:46
URL: http://fridaahs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback