Torsdag

2011-09-15 kl. 22:40:53 | Allmänt | Kommentarer (0)
Idag har jag inte gjort så mycket, eller jag har varit till stan och hämtat bilen och sen så har jag fixat lite med födelsedagspresenter till folk. Jag har ju upptäckt hur kul det är att googla och pyssla ihop egna presenter och nu kan jag inte få nog av det. Jag kommer att lägga upp bilder på mitt pyssel sen, men det måste vänta några dagar så att jag hinner ge bort presenten först..

Nu ska jag fara till burträsk och möta upp min älskling och sen ska jag följa han och lasta, han ville ha lite sällskap och jag är ju inte den som säger nej :) Jag gillar faktiskt att åka lastbil och att det dessutom är med min älskling och bästa vän gör ju inte saken sämre :)

Ha en fortsatt trevlig kväll och så hoppas jag att alla får en underbar helg!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback