Godnatt!

2012-04-03 kl. 01:50:34 | Allmänt | Kommentarer (1)

Det blev en lång dag idag. Hade egentligen tänkt köra raka vägen hem och slänga mig i sängen och snarka ikapp med sambon och vovven, MEN så lyssnade jag på vaken i P3 & P4 och kunde inte låta bli att ringa in till tävlingen "huvudpersonen". Det blev jag som var huvudpersonen och dom skulle gissa min hobby (bakning för er som har missat det) haha! Andra personen som ringde in lyckades gissa rätt, men det var roligt att vara med :) efter han hade gissat rätt så började vi prata om bakning och sånt som jag har bakat och nu (typ 15 minuter senare) så pratar dom fortfarande om bakning och godsaker! Cakeballs (cakepops osv) är nåt som jag måste göra ett inlägg om och lägga ut här på bloggen och skicka länken till radion så att dom får se hur goda dom ser ut ;)

Kan ju börja med att lägga ut en bild på fikat som jag bjöd på förra måndagen då jag hade "hudkrämsparty" :)

Bullar, muffins och rulltårta :)


Kommentarer
Inger

Ja jag hörde programmet inatt. Jag brukar oftast lyssna särskilt på måndagnatt och onsdagnatt när det är huvudpersonen. Det är kul att försöka gissa själv oxå. Killen var ju duktig som gissade rätt på din hobby så snabbt. Jag blev oxå intresserad av de goda kakorna du gjorde, så jag gick upp och noterade din adress...ska nog testa framöver.

Lycka till med dina bakver.

2012-04-03 / 16:08:41
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback