Oj!

2012-04-03 kl. 22:28:51 | Allmänt | Kommentarer (0)

Det verkar vara många nya läsare som har hittat hit efter igår, vad kul! Imorgon så ska jag ta mig tid och sätta mig vid datorn och lägga ut bilder på lite olika godsaker och jag har varit väldigt dålig på att lägga ut recept, men det ska jag ändra på :) har lagt mig nu och ska försöka göra en tidigkväll. Ledig imorgon och på torsdag :)

Första bilden och receptet som jag ska lägga ut imorgon blir på min kladdkaka som jag gjorde förra veckan. Alla vet ju att päron och after eight passar superbra tillsammans så jag ville testa att göra en kladdkaka med päron och after eight :) den blev supergod men väldigt kladdig. Har bilder på kameran och kameran är nere och efter att ha motionerat massor idag är benen slut så jag fixar det imorgon :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback