Usch vad jag är lat!

2012-04-05 kl. 01:10:30 | Allmänt | Kommentarer (0)

Idag har jag inte ens "orkat" gå till datorn, det är så enkelt att använda telefonen istället, men det är jobbigt att göra långa inlägg med den. Idag när Jonas kom hem så bestämde vi oss för att fara till stan och handla lite så att vi har så vi klarar oss för ett tag framöver. Vi tänkte passa på idag före rusningen som brukar vara nu i påsk-tider, men tydligen hade alla andra tänkt likadant för det var fullt med folk på affären.

Sen blev det stressigt hem från stan för att hinna hem till bakningen med barnen, men vi bakade inget idag utan planerade istället inför deras café som dom ska ha den 21/4. Dom gjorde lappar som dom ska sätta upp överallt och det ska även jag göra! Sen så hade jag med mig kameran så Vi lekte lite med den (tog några bilder med min iPhone också för jag vet ju att det kan dröja ett tag innan jag sitter vid datorn).

När jag kom hem så såg jag lite på tv och sen så bakade jag tobleronesnittar, jag har varit så sugen på dom att även om jag var dötrött så var det värt att vara vaken lite längre bara för att få ett litet smakprov :) tänkte lägga upp lite bilder från fånen och sen ska jag SNARKA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback