23/12 - vart har det här året tagit vägen?

2012-12-23 kl. 13:22:02 | | Kommentarer (0)

Det här året har gått jättefort! Tyckte nyss att vi hade mars och nu är det en dag kvar till julafton.. Men dom säger ju att tiden går fort när man har roligt och det stämmer ju!

Jag längtar verkligen till imorgon! Det jag ser fram emot mest är nog julklappsutdelningen, men det är inte att öppna min julklappar som känns mest spännande utan det är att se alla andra öppna julklapparna som är från mig :)

Nu ska jag snart sätta igång med morgondagens efterrätt :D

Ha en fortsatt trevlig söndag! Klockan 23.15 ikväll så får jag fyra dagars ledigt, ska bli väldigt trevligt!
Telia har ett mindre trevligt samtal att vänta från mig efter jul.. Senaste veckorna har hemtelefonen slutat fungera flera gånger men bara under ganska korta stunder, men idag så funkar den inte alls.. Och hemma i vårat hus så är det typ världens sämsta mottagning så det är inte lätt att få tag på oss idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback