Jag blir tokig!

2012-12-17 kl. 09:43:17 | | Kommentarer (0)

Min näsa rinner och rinner! Halsen och hostan är inte så jobbigt, men näsan håller på att göra min tokig! Ringde vårdcentralen nu och det enda jag kunde få var rinexin så jag får verkligen hoppas att det hjälper! Jag har inte tid att vara sjuk! Jag vill ju baka å pyssla inför jul.. Det är ju bara en vecka kvar nu och jag har ogjort typ allt! Jag är den som ska fixa efterrätten på julafton och jag har bestämt vad jag ska göra men längre än så har jag inte hunnit..

Igår åt vi middag hos mamma! Hon gjorde ris å älgskavsgryta och det är bland det godaste som finns att äta! Sen så lånade jag hennes badkar i ett försök att få förkylningen att vilja flytta från min kropp men så blev det ju inte riktigt... :/

Alva är världens sötaste bebis (iallafall just nu, men det blir det ändring på i april) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback