Tiden springer iväg..

2012-12-22 kl. 01:53:18 | | Kommentarer (0)

Nu är det inte länge kvar till jul :) i morse så vaknade jag 01.47 och var jättehungrig. Väckaren skulle ringa 03.00, men klockan 02.50 så satt jag i köket och åt frukost :) dagen har gått sådär, tycker det har varit mycket krångel och konstiga saker idag, men alla dagar kan ju inte vara bra.

Oj, nu har jag varit vaken ett helt dygn och klockan nio så ringer väckaren igen så det är väl bäst att jag försöker sova nu. Har träffat lilla Alva idag också, fick bära henne en stund då vi var i affären och då låg hon och tittade på mitt ansikte typ hela tiden och så fort Peter tog över så blundade hon och somnade :)

Innan jag blundar så tänkte jag dela med mig av några bilder från senaste veckan.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback