Godnatt

2012-02-09 kl. 21:47:38 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag kan inte komma ihåg sist jag bloggade via en "riktig" dator, för ända sen jag skaffade min iPhone så har jag mobilbloggat ifrån den för det är mycket enklare med bilder och allt. Det är kanske lite jobbigare att skriva med mobilen, men ju mer man tränar desto lättare går det :) Imorgon ska jag upp kl 03.00 så jag borde egentligen ha lagt mig för flera timmar sen, men jag somnade vid 23 igår och vaknade nån gång efter 12 idag så jag är inte så trött nu, men jag behövde sömn så jag får väl leva lite på det imorgon också. Nu ska jag visa Jonas en trailer om vad som händer på måndag i Sofias änglar. Jag grinar redan.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback