Testar lite nytt

2012-02-14 kl. 17:31:32 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag fick ju lite smått och gott från Jenny när hon hade varit i Mauritius och och jag valde att testa vaniljsockret. När jag fick det så visste inte Jenny om det var samma slags vanljsocker som vi använder i Sverige, för det såg mer ut som strösocker. När jag öppnade påsen så luktade det vanilj så jag tog lite ur dom båda påsarna och blandade i ett glas. När jag hade tagit ur påsarna så upptäckte jag varför det var vaniljsocker.. Det var nämligen en vaniljstång i sockret :D det blev iallafall lite vaniljsmak på muffinsen, men nästa gång ska jag använda lite mer.. Testade även mina nya silikonformar och mina fyrkantiga formar som jag fick i julklapp :)

Ska göra frosting och spritsa på muffinsen, så bilder då dom är helt klara kommer lite senare. Tills dess får ni klara er med dom här bilderna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback