13 timmars sömn..

2012-01-14 kl. 13:36:06 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag är mycket piggare idag, fick sova 13 timmar i natt och det behövdes verkligen :) Jag var så trött igår då jag kom hem och efter maten så gick jag och la mig och somnade ganska fort. Jonas hade ställt väckaren på sju och jag på åtta, men vi vaknade inte förrän tio så vi behövde nog sova båda två :)

Jag är ju inte så snabb på att lägga ut bilder och sånt, men här kommer iallfall lite bilder från nyårs. Dom första korten tog jag och sen lämnade jag över kameran till Jonna :)

Mina bilder:






Jonnas bilder:











SUPERGOD mat!


Bra bestick?


Fotografen hade tagit ungefär 40 bilder på soptunnan (från olika vinklar)
men jag tyckte att det räckte med att visa en bild :)


Hon hade även tagit 180 bilder av sig själv med olika grimaser och uttryck :)
(det var ett stort nöje att gå igenom alla bilder)


Vi spelade "När då då" och Jonas vann varenda omgång :)


Alla var glada och hade roligt..


Linda och Rickard :)


Vi skickade iväg såna här på tolvslaget.







Jonna hade sammanlagt tagit 533 bilder under kvällen så det här är bara ett litet urval, men hon hade varit duktig och fångat det mesta av intresse :)
Vi hade iallafall väldigt roligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback