Dammsugare

2012-01-31 kl. 23:00:06 | Allmänt | Kommentarer (0)

Ikväll så har jag följt en kompis till nånstans utanför bullmark och tittat på en hund. Hunden var söt (det säger jag nog typ om alla hundar) och ska flytta till dom på prov på fredag :)

När vi kom hem så satte jag igång med kvällens pyssel. Har för första gången testat göra punschrullar/dammsugare och det var roligt, lite svårt att få degen nog "hård", men jag är ändå nöjd och har redan omgång nr 2 på g, men dom kommer bli rosa :)

Här kommer en bild, använder min fina kakburk som jag fick i julklapp :) ska bli spännande att provsmaka dom sen. Hoppas att dom smakar som "köpes", då kommer jag att vara nöjd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback