Det blev en låång helg

2012-01-25 kl. 12:59:28 | Allmänt | Kommentarer (0)

Tiden bara flyger iväg och jag sitter som vanligt aldrig vid datorn och därför blir det aldrig att jag bloggar heller. Helgens tårtor gick bra att göra, men det var lite stressigt ibland. Eftersom att det blev lite stressigt båda dagarna så har jag inga bilder på tårtorna. Eller en av tårtorna har jag bilder på när den är uppskuren, men det gör ju ingenting. Båda helgens tårtor var en utmaning för mig för att jag testade nya saker och jag tror att jag har lärt mig några saker som kan vara bra att ändra på tills nästa gång :)

Jag är ledig några dagar till så ikväll så vet jag ju vad jag gör... Jag har lovat att baka kanelbullar till en kompis som fyller år och sen så måste jag ju kanske baka nåt till mitt eget kalas (som jag inte vet när det blir eftersom att jag jobbar då jag fyller år). Men jag har iallafall tänkt ta med mig lite fika och fika med busschaufförerna den dagen. Det blir iallafall mycket bakning dom här närmaste dagarna, men det är ju det jag älskar att göra så jag klagar inte :)

Nu ska jag hoppa ur min ONEPIECE (ja jag har äntligen köpt en!) och in i duschen. Ska vara klar att fara då Jonas kommer hem och eftersom att jag är en tidsoptimist så är det nog lika bra att jag börjar nu på en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback