Godnatt

2012-01-12 kl. 21:00:01 | Allmänt | Kommentarer (1)

Det gick inte somna igår, men jag tvingade mig upp för att åka med Jonas i lasbilen. Min plan var att jag skulle vara skittrött ikväll och somna så fort jag la mig. Det såg länge ut som att min plan skulle fungera, men nu tror jag att jag är FÖR trött för att somna. När jag kom hem så gjorde jag en butterkaka som jag ska ha med till busschaufförerna i Luleå imorgon, jag ska ju vara där så länge och då är det ju gott med lite gofika :)

Jag borde ha sammanställt allas gissningar snart, men jag har dom än så länge bara på en lapp som ligger framför datorn och jag SKA sammanställa dom snart, men först så ska jag sova, jobba och sen sova igen och sen kanske jag tar mig tid. Tävlingen är iallafall avslutad och ni kan inte längre gissa. Nu återstår det bara att se vem som kommer närmast :)

Jag ska kolla lite på adlibris.se (har blivit kär i några böcker där som jag ska kolla lite extra på) och sen ska jag sova. :)

Det är dom här två böckerna som jag har förälskat mig i :)




Godnatt!


Kommentarer
Mitt namn är Marie

Kom ned och fixa tårtorna till barnens kalas i helgen :D

2012-01-12 / 21:12:09
URL: http://mittlivinteditt.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback