Söndag

2012-01-15 kl. 20:21:06 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag tror att den här helgen känns så kort för att jag sov 13 timmar natten mot igår. Inatt har jag inte sovit lika mycket, men det blev inte för lite iallfall. Då jag vaknade i morse så frågade Jonas om vi skulle fara till Umeå och gå på biltema o lite andra affärer, och så blev det :) Vi tog Dan och Anette med oss och när vi kom till Umeå så delade vi på oss och det var nog bra, för Dan och Jonas hade nog blivit tokiga om dom hade måsta vänta på oss medans vi var inne på Boom (dom var på biltema under tiden och det tog typ lika lång tid). Hittade en supersnygg kruka och en blomma som nu står på köksbordet.

Jag hade engetligen tänkt baka och fylla min fina kakburk som jag fick av Jonatan och Sara i julklapp, men det hinner jag nog göra nån annan dag i veckan. Nu är jag ju ledig till på lördag och det enda som jag har inplanerat är att jag ska till frisören imorgon :)

Ja, jag kan ju iallfall lägga upp en bild på den fina burken :) Jag älskar plåtburkar och jag älskar hjärtan så det kan ju knappast bli bättre :)



Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback