Godmorgon/godnatt

2012-06-11 kl. 02:48:02 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag slutade jobba 23.15, men det tar ju ett tag att köra hem o så, så jag var väl hemma typ 00.15 eller nåt sånt och då kom jag på den smarta idéen att hålla mig vaken till 03.00 för att se till så att Jonas tar sig upp. Tänkte en stund för att komma på ett lämpligt tidsfördriv så då blidde det dajmdrömmar och hallon/kola muffins :) jag ÄLSKAR att baka minimuffins, så om ni vet av nåt ställe där det finns billiga miniformat så får ni gärna tipsa mig ;) måste köpa fler!!

Åter till muffinsen, jag gjorde ett test med hallon och kola och jag har inte smakat dom än, men dom sjönk ihop och blev platta och tråkiga :( hoppas dom smakar bra iallafall! Nu ska jag väcka han som sover och sen säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback