Här händer det saker..

2012-06-28 kl. 22:35:01 | Tårtor | Kommentarer (0)
Dom har ändrat om blogg.se så jag höll inte på att hitta hur man skulle göra för att blogga på rätt sätt :) Jag kan fortfarande inte blogga från min mobil så därför kom jag på den smarta idén att jag faktiskt kan flytta bilderna på bröllopstårtorna från telefonen till datorn och på så sätt lägga ut dom här på bloggen :) Men jag måste erkänna att bilderna inte är så bra, jag har inte tagit kort med nån annan kamera än mobilen och det är ju kanske lite dumt eftersom att tårtorna blev mycket finare i verkligheten!


 
Bröllopstårtorna är fyllda med jordgubbsmousse och limemousse
 
Tänkte också passa på att lägga ut en bild på tårtan som jag gjorde till världens bästa svärmor då hon fyllde år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback