Smart eller dum?

2012-06-15 kl. 04:39:19 | Allmänt | Kommentarer (0)

Eller dum-smart.. Igår så började vi prata om idag. Det är så att vi ska till Norsjö och umgås med min bror, hans sambo, min lillasyster och hennes sambo då jag slutar. MEN enklast är ju att Jonas kommer hit för att då får vi köra en bra väg, MEN då står ju en bil kvar i stan och då måste vi köra via stan hem sen ikväll. Jonas kom då på den smarta iden om att jag kunde kolla om Anton skulle till stan så kunde jag åka med han. Och jo han skulle ju till stan.. Ca 03.30 passerade han hemma hos oss så jag var alltså i stan utanför mitt jobb ungefär 04.17.. Börjar 05.15 och jag har redan gjort det jag ska + lite till :) det kommer att bli en låååång dag det här..

Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback