Hej hej!

2012-03-02 kl. 15:41:37 | Allmänt | Kommentarer (1)
Nu är det fredag igen och jag har varit ledig hela veckan så nu ska det bli skönt att få jobba lite :) Jobbar lördag söndag och måndag och sen är jag ledig tisdag, onsdag och torsdag. Jag har en del planering att göra nu. Har min bakkurs med barnen på onsdagar och vi ska bestämma ett datum för deras café som dom ska ha. Jag tycker att dom är jätteduktiga och har massvis med bra idéer, nu gäller det bara att fatta beslut och börja förbereda.

Idag har vi varit till Ånäset och besiktat min bil, den gick igenom utan anmärkning och han som besiktade den sa att det var väldigt fin för sin ålder :)

Nu ska jag baka lite muffins och sen ska jag nog vila ögonen en liten stund.

Förresten, jag ser att det är fler och fler läsare som har hittat hit till min blogg och ni får jättegärna lämna en liten kommentar :) Börjar blir lite smått nyfiken på vem som läser min blogg :)

Hoppas att ni alla får en trevlig helg!

Kommentarer
Frida m lingehall

Hej

fin blogg du har så måst erk att jag hänger här ibland :-P

2012-03-02 / 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback