Jag ger upp!

2012-03-06 kl. 23:32:16 | Allmänt | Kommentarer (0)

Igår så jobbade jag till 23.15 och få jag kom hem så var det svårt att slappna av . Jag var trött men kunde inte sova. Somnade tio över två och fem minuter senare började sita skälla. Jag reagerade inte ens då Jonas väckarklockor började ringa tjugo minuter senare. Halv nio var det min tur att stiga upp, skulle med Jonas föräldrar till Umeå. Jag var inte pigg och det tog ett tag innan jag vaknade helt, men sen gick det bra. Det var trevligt i Umeå och jag hittade äntligen spritstyllar med "rätt" storlek :) när vi skulle fara från Umeå så skulle vi handla lite småsaker på Coop och då såg jag att dom hade tapeter för 20 kr/rulle och jag gick dit för att kolla om det fanns några snygga och det gjorde det! Köpte tapeter som ska sitta i köket, det behövs verkligen nya där! :)

Idag har jag inte bakat nåt, jag var sugen på att prova några recept som jag såg i tidningen Hembakat som kom igår :) ett matbröd bland annat, och självklart fanns det ett recept på cookies som jag blev lite nyfiken på.

Oj, nu kom jag av mig lite. Det jag egentligen hade tänkt skriva var att trots att jag är en kvälls/nattmänniska så ger jag upp för ikväll. Jag skulle mysa i soffan och titta på en av mina favvofilmer, men jag känner att jag får ge mig. Jag orkar inte vara vaken en minut till.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback