Jobbarhelgen är snart över

2012-03-19 kl. 10:44:27 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag har ett arbetspass ikväll och sen är jag ledig till på fredag :) Jag har mycket att göra under dom lediga dagarna, men jag ska försöka bli bättre på att uppdatera här på bloggen. Min laddare till kameran har gömt sig någonstans, eller rättare sagt så har jag glömt var jag har lagt den. suck.

Jag bakade chokladmuffins i min underbara muffinmaker igår och dom blev supergoda! Jag ska ta med mig några till jobbet idag och se om dom håller med mig ;)

Förresten, jag tycker INTE om att det snöar. Hade tänkt tvätta min supersmutsiga bil idag, men det får helt enkelt bli en annan dag.

Ha en underbar måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback