Förberedelser

2012-05-09 kl. 10:31:57 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag har en tårta till på lördag som kommer att bli ganska avancerad (iallafall för mig) så just nu försöker jag förbereda så mycket jag kan eftersom att jag ska jobba både fredag och lördag :) igår bakade jag tårtbottnar men en av dom blev misslyckad så den får bli punschrullar lite senare.

Igår så såg jag ett tips om en promenad app på facebook, den heter "gå för hjärtat". Det är en app som mäter hur länge man går och hur långt, och för varje km jag går så skänker becel 1 kr till kvinnlig hjärtforskning. Jag testade den igår och jag fick ihop 7 kr och jag vill genast gå ut igen så att jag kan få ihop mera pengar. Sen sparas pengarna så man kan se hur mycket man fått ihop totalt. Jag har ju använt mig av appen runkeeper tills nu, men den får nog vila ett tag framöver (men den har lite fler funktioner så dom saknar jag). MEN eftersom att vi har hjärtsjukdom i släkten och jag är kvinna, så känns det som en bra sak att promenera för! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback