Här händer det inte mycket..

2012-05-03 kl. 01:01:33 | Allmänt | Kommentarer (0)

Har jobbat fem dagar i sträck så jag har inte hunnit baka (eller göra så mycket annat heller) under den senaste veckan. Idag så kliade det så fruktansvärt i mina fingrar, jag hade abstinens. Jag kände mig tvungen att baka så nu har jag bakat en ny variant av snittar som fanns med i det nyaste numret av tidningen "Hembakat" och jag har nog fått en ny favorit.. Dom var hemskt goda! Jag älskar apelsin och choklad tillsammans och den här kakan är det godaste jag har smakat på väääldigt länge. Jag provsmakade bara en kaka eftersom att jag siktar på beach 2012 :D kommer att drömma om kakorna inatt! Sen så gjorde jag en chokladbolls smet och en kakbolls smet som jag ska rulla och göra färdiga imorgon :) kom ju på att jag har en sambo som fyller år om 19 dagar så det är bäst att fylla frysen redan nu, för jag har en del tårtor och provbakningar att göra under maj månad :)

Nu säger jag godnatt och tack för ikväll. Kommer att ha träningsvärk imorgon, men det är det värt! Gick 12 km idag och efter det kände jag mig slut, men väldigt nöjd :) jag trodde inte att jag skulle orka, men det gjorde jag ju!! :)

Ha en underbar torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback