Ingen rast och ingen ro..

2012-05-26 kl. 01:13:46 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag har jobbat den tidiga turen (05.15-17.17) torsdag och fredag och samtidigt har jag haft två tårtor som skulle vara klara torsdag och fredag och det blev mycket piller på dom men jag är faktiskt rätt så nöjd! Det är samma person som skulle ha tårtorna och jag tror att som också blev nöjda :) tänkte lägga ut bilder på tårtorna men det fungerar inte :( ska försöka lägga upp dom i ett separat inlägg.

Nu blir det sömn och jag har tre jobbardagar kvar tills jag får "helg" och sen så jobbar jag torsdag och sen har jag helg på riktigt! Japp, jag ska vara ledig nästa helg! Ska bli så fruktansvärt roligt med en helg i Sundsvall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback