Här var det tomt..

2012-11-15 kl. 11:49:43 | | Kommentarer (0)

Jag har inte bakat så mycket på sista tiden så därför har det inte blivit så mycket uppdatering här, men jag har nu bestämt mig för att prova skriva lite allt möjligt här och inte bara saker som har med bakning att göra. Jag behöver någonstans där jag kan skriva av mig och då är ju bloggen bra att ha!

I veckan jobbar jag ganska mycket, men det är bra samtidigt som jag känner att jag behöver vila. I tisdags så fick sita somna in och det var väldigt jobbigt för oss båda. Hon hade fått diabetes och började tappa synen och då ville vi inte att hon skulle plågas nåt mer. :/ vi har inte kunnat sova ordentligt för det har känts så tomt i huset. Våran lilla vovve som alltid viftade på svansen då man kom hem. Hon har varit den bästa vän man kan önska sig och åren vi fick tillsammans kommer vi aldrig att glömma.. Världens klokaste och gosigaste vovve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback