16 dagar kvar!

2013-04-09 kl. 21:28:23 | | Kommentarer (0)

Idag har jag gjort mormorsaft och det blev lika gott som jag minns att det var :) sen så har jag just nu en bulldeg på jäsning. Igår hade jag ingen energi överhuvudtaget men idag fanns det lite mer så jag passar på att utnyttja det :) Någon dag här framöver har jag tänkt göra Kärleksmums, det är nåt jag har varit sugen på i flera veckor men jag har inte orkar baka det än. ska försöka passa på att fylla frysen så mycket som jag hinner innan den lilla har tänkt titta ut :) imorgon är det dags för ett besök hos barnmorskan och förhoppningsvis är det vårt näst sista besök där. :)

Nu ska jag baka ut min bulldeg :)
Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback