8 dagar kvar..

2013-04-17 kl. 00:58:18 | | Kommentarer (0)

..till bf :) har haft Sarah och Alva här på besök idag. Dom for hem nån gång efter elva och efter det så jag har plockat och stökat i köket och sen har jag fixat med tvätt å sånt :) det är ganska roligt att se hur fort man kan förändras :) förut så var mitt motto: "varför göra idag det du kan göra en annan dag" men nu har det blivit andra bullar! Tror bestämt att mitt nya motto är: "äsch, jag gör det nu.. Jag kanske inte orkar göra det sen" :)

Vill inte ha en massa ogjort ifall det bär väg till bb. Det första man vill göra när man kommer hem från bb kanske inte är att ställa sig med disken, så därför ser jag till att göra sånt direkt så är det gjort :)

Tänkte visa en söt bild på Alva :) hon somnade medans hon åt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback