Fortfarande ingen bebis!

2013-04-15 kl. 15:26:03 | | Kommentarer (0)

Men nu är det bara 10 dagar kvar till bf. Hoppas liten vill komma snart för jag börjar vara lite övervänt!

Förra veckan så provade jag baka muffins efter ett recept av Martha stewart och först blev jag väldigt besviken för att jag tyckte att smaken blev så platt på nåt vis, men sen så smakade jag muffinsen någon dag senare och det var stor skillnad! Efter dom hade stått drygt ett dygn eller varit frysta så blev dom hur goda som helst! Smakar mycket choklad och dom var enkla att göra. Ska lägga ut receptet här snart, ska bara orka gå upp för trappen till datorn först :)

Lägger upp en bild så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback