Trött!

2013-04-18 kl. 01:20:33 | | Kommentarer (0)

Idag har det varit full rulle så då klockan blev nio så la jag mig i soffan för att titta på tv och där ligger jag kvar än. Har varit påväg till sovrummet länge, men jag har inte orkat ställa mig upp än.. Liten sprattlar på i magen och det är så mysigt :)

Idag så kom jag på att jag skulle baka nåt, så för första gången i mitt liv så gjorde jag vanliga drömmar :) det var mycket enklare än vad jag trodde att det skulle vara. Dom blev ganska små, men då gör det ju ingenting om man tar två :D sen så blev det hemmagjorda köttbullar, potatis och morotsstuvning till middag :) mycket smarrigt!

Nä, nu orkar jag inte ligga här lägre så nu ska jag flytta mig till sängen :)
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback