Världens finaste pojke!

2013-04-25 kl. 01:44:56 | | Kommentarer (0)

Han är så snäll och gosig! Vårt lilla underverk :) idag så fick jag lämna sängen och röra lite på mig och det gick bra först men sen fick jag migränliknande huvudvärk. Trodde att det berodde på sömnbrist så då fick jag lite Alvedon och sånt för att det skulle gå över och sen sov jag en timme mitt på dagen (och under tiden så sov lillen också, Jonas var ute och handlade mat och sånt). Det blev bättre och jag kunde äta normalt men jag kände mig ändå helt slut. Vid kvällsfikat så gick vi till matsalen och satt där en hel timme och pratade med några andra nyblivna föräldrar :) sen när vi kom tillbaka så fick jag världens huvudvärk igen och det kom väldigt fort. Fick några tabletter och sen fick jag vila igen, sov i drygt en timme och när jag vaknade så kändes huvudet bra igen. Lillen var hungrig så jag skulle sätta mig upp och då snurrade det till ordentligt och huvudet gjorde riktigt ont. Ringde på personalen och dom kom fram till att jag hade så ont i huvudet pga ryggbedövningen från snittet. Dom hade måsta böka på ordentligt när dom skulle sätta bedövningen och då kunde man få riktigt ont i huvudet och då hjälper inte vanliga tabletter, så nu har jag under en timme fått koffeindropp och är nu pigg som en mört!

Kände bara för att skriva av mig lite :) avslutar med en liten bild på vår älskade son (känns fortfarande overkligt att säga vår son) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback