Vila?

2013-04-19 kl. 11:44:22 | | Kommentarer (0)

Igår så tänkte jag att jag skulle prova en ny metod. I två veckor har jag försökt vila ut bebisen men det har inte funkat, så igår så tänkte jag försöka baka ut bebisen :D först så gjorde jag kärleksmums och sen gjorde jag en pitekaka som tyvärr blev misslyckad.. Som avslutning gjorde jag en fyrdubbel sats chokladbollar :D men sen var jag slut!

På kvällen så såg jag hockey och skellefteå fick ju äntligen sitt efterlängtade sm-guld! Somnade vid elva och sen ringde väckarklockan 02.45, skulle nämligen följa med Jonas å åka lastbil idag. Tänkte att det kunde vara skönt att komma hemifrån lite.

Nu är jag väldigt väldigt trött så jag ska bara äta upp min lunch och sen ska jag lägga mig en liten stund :) vila vila vila :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback