Degen är på jäsning!

2013-02-12 kl. 10:01:00 | Allmänt | Kommentarer (0)
Jag vaknade 08.20 och stod ute och väntade på bussen 09.00 och allt hade fungerat fint så jag fick tillbaks min telefon, skickade med en påse kakor som tack! Sen gick jag in och började med en deg, jag kan ju inte inte göra semlor idag på självaste semmeldagen.. Så degen ska jäsa 25 minuter till och sen så ska bullarna rullas och gräddas och sen blir det semlor för hela slanten (efter lunchen så klart).

Känner mig pigg och på bra humör, kan det vara för att jag inte har sovit för länge? eller är det bara tillfälligt? Kan ju hända att jag blir sur och grinig lite senare idag, men då gör det ingenting för Jonas jobbar och den enda som behöver stå ut med mig är mig själv och det ska jag nog klara av!

Nu ska jag äta en blodapelsin och sen ska jag kolla om han där uppe vill vakna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback