En dag i stan!

2013-02-27 kl. 20:40:59 | | Kommentarer (0)

Har spenderat hela dagen i stan :) träffade Maria där, hon och hennes sambo ska också ha en liten och dessutom bara några dagar före oss. Vi fikade lite och surrade massor! Sen så gick vi runt och tittade på kläder och lite annat smått å gott. Jag hade inte tänkt köpa nåt, MEN då jag såg att två av bodysarna som jag kollat på på internet endast fanns en kvar av strl 56 så då slog jag till. Vågade inte vänta tills nästa gång jag ska till stan. Dessutom så hade dom "tag 3 betala för 2" så jag köpte ett par byxor också!

Sen så var vi till barnmorskan och allt såg bra ut :) efter det for vi på ICA maxi och handlade och där fyndade jag ordentligt! Många tipsar om att "Stora boken om barn" är bra och den hade dom för endast 59kr och det tycker jag är ett fynd!

Tänkte visa er mina inköp och sen ska jag lägga mig med fötterna högt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback