Söndagen den 3/2

2013-02-03 kl. 13:46:57 | | Kommentarer (0)

Februari är här och nu känns det som om våren inte alls är långt bort! 11 veckor kvar tills liten i magen är planerad att titta ut och som vi längtar! Har nyss haft värsta träningspasset i magen, den lilla sträckte på sig och sparkade lite här å där, men det är bara mysigt! Jobbar ikväll och imorgonkväll och sen så måste jag börja baka lite inför nästa helg. På tisdag så blir jag ett år äldre, då blir jag 27 år ung :) måste ha nåt gott att bjuda på! Ska iallafall baka rulltårta och sen kanske det blir nå bullar eller några småkakor, vi får se vad jag orkar helt enkelt.

Nä nu måste jag göra mig klar, vi ska handla i stan innan jag ska jobba. Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback