Trött...

2013-02-07 kl. 01:05:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Jag har inte haft så mycket att göra idag så jag har kollat på saker till bebisar på internet och det finns ju verkligen hur mycket som helst! Jag hittade en hel del saker som jag verkligen gillade. Så jag tänkte visa er lite bilder (ber om ursäkt för att det har blivit mer bebis än bakning på bloggen på sista tiden, men jag har bara bebis på hjärnan). Ikväll så har jag varit på vattengympan och sen när jag kom hem så la jag mig på soffan med fötterna i högläge och sen dess jag har legat här, men nu är det dags att stänga av tvn och gå och lägga mig..

Väggtexten är från hafva.se och allt annat är från jollyroom.se :)

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback